love2reborns

Alla inlägg under oktober 2011

Av love2reborns - 31 oktober 2011 21:27

hejsan hoppas ni haft en underbar måndag...

Jag har haft fullt upp idag med lite av varje...sånt där som måste göras ..

fast jag tog mig tid till att ta några bilder på min lille pojke när har sin sjömans dress på.

Sååå otroligt söt är han i den !!! :)


Här kommer ett smakprov på några av bilderna...


     


Av love2reborns - 31 oktober 2011 00:30

hej på er alla där ute...

Jag tänkte hrm... snart är helgen slut och jag har ej bloggat ...hehe... ajabaja...

så nu måste jag sätta fart med detta ju.

Idag har jag inte gjort så mycket varit helt slut mest sovit fram till nu i kväll då jag tagit lite bilder på några av mina småttingar och fixat med lite annat med.

Pratat med en av mina kompisar via mailen alltid mina skoj,eftersom vi båda har reborns och vi varit med om rätt så lika saker alltid skönt att snacka med någon som förstår en :)
Nu tänkte jag göra lite kvällsfika  och se någon bra film men först ska ni få ser några nya bilder ju. Blogga lugnt så hörs vi!!!



          



Av love2reborns - 28 oktober 2011 22:18

Tänkte lägga ut lite söta bilder på mina småttingar... :)


Mollie:


          


Delia:


          



Samuel:


          



Andi:


              



Av love2reborns - 28 oktober 2011 18:36

Hejsan!!!


Tänkte bara berätta att jag fått en underbar liten sovande flicka till min reborn famlij idag,

hon är helt underbar !!! :)


Här kommer lite fakta om henne:


Hennes namn är Pirkko-Helena
Hon är ett kit gjort av Sabine Hansson
Rebornad av artisten Ida-Maria  IDAMARIA2009.SUNTUUBI.COM
Längd: 63 cm
Vikt: 2570 g
Född: 2011-01-01


Hon är så bedårande söt och Äntligen har Delia sin första syster i familjen,het klart tillhör hon mina favoriter :)
Jag har döpt om henne till Mollie :) 


 



 




Av love2reborns - 28 oktober 2011 18:02

Jag tänkte bara berätta lite smått om lite som hänt på det senaste men ändå försöka utan att bli för personlig...


Jag har varit lite off på senaste även om det kanske inte märks..jo här kanske efter som jag tagit bort min gamla blogg och inte varit så aktiv med  bilddagboken heller...


Det har varit mycket inom familjen som känts tungt och jobbigt ...kan väl säga så här .. en yngre person som är nära blir att mer sämre i sin sjukdom...vilket jag tar hårdare än vad jag visar  tyvärr.

Samt att en äldre nära med  allvarigt sjuk och inte har så långt tid kvar,det tar jag med hårt du jag inte vet hur jag ska visa mina känslor vågar liksom inte åka dit och skjuter det framåt hela tiden... :( 
Älskar dessa två otroligt mycket på sina olika sätt  och de vet ni om <3 !!!!!


Sen har jag fått några reborn bäbisar som jag sålt vidare och de har nu fått nya fina hem :) Det finns två kvar som ligger ute på tradera än,hoppas få sålt dessa då jag behöver pengarna till andra dockor som är på gång...
Några av er som har dessa dockor kanske läser bloggen men ni vet vi håller kontakten om detta som vi planerat :) Inget om det kommer läggas ut innan köpen är klara...


Ja sen är det som vanligt lite sorgearbete  då och då när det känns svårt med saknaden av ett riktigt barn det kommer man aldrig i från...och nu trycks det vara någon slags bäbis bom för alla runt en har små...du känns det tungt...men är lycklig och glad för dearas glädje så klart!!!


Ja nu har ni lite kolla på läget ....

Blogga lugnt....kram :) 

 


Av love2reborns - 28 oktober 2011 12:20

Hejsan på er...
Som jag sagt innan så är det mycket på g i min reborn familj,håller på att spara till  några nya reborns som jag vill jätte gärna ha så du säljer jag nu denna lilla reborn pojke genom tradera så ta gärna en titt där....



Hans namn är Tom under den korta tid jag haft honom så döpte jag honom till Theo :)   


Av love2reborns - 27 oktober 2011 15:52

Hejsan alla där ute...
Tänkte jag skulle ta och göra en utmaning här på bloggen,jag har fått frågan innan på gamla bloggen om jag inte kunde visa bilder på min vagn :)

Så nu utmanar jag alla andra med reborns eller barn att visa sina vagnar ...


Här föjer några bilder på min vagn :


               


Av love2reborns - 27 oktober 2011 13:46

Lite fakta om min reborn Samuel:


Hans namn är Samuel

Han är ett kit från Marissa Mays

Rebornad av artisten Anna Perez  annapzrebornnursery.com

Längd: 50 cm

Vikt: 2350 g

Född: 2011-06-22



Samuel är den av mina reborns som är mest "newborn" i sitt utseende han ger en lugn och hamonisk känsla när han set djupt somnande ut,en riktig sötnos :)



   

Skapa flashcards