love2reborns

Alla inlägg under oktober 2011

Av love2reborns - 27 oktober 2011 13:21

Här är lite fakta om min reborn Delia:


Hon heter Delia
Hon är ett kit från Natali Blick
Rebornat av artisten Camilla Craelius maidensblush.se

Längd: 50 cm

Vikt: 3200 g

Född: 2011-03-30



Delia är med en av mina favoriter eftersom hon är den reborn jag skaffade allra först och min ända som har magplatta,hon är så verkligt gjord min lilla sessa,har en plats i mitt hjärta så klart :)



 

Av love2reborns - 27 oktober 2011 13:16

Här händer mycket just nu in min lilla reborn familj  under höst och vintern...
Kommer till att få nya medlemar i familjen så kommer det att vara någon av dem som kommer adopteras till nytt hem ... ni kommer till att kunna följa vad som händer här i bloggen <3


Av love2reborns - 27 oktober 2011 12:56

Här kommer lite fakta om min nya lille pojke...


Hans namn är Andi   
Han är ett kit från The Cradle by Linda Murray 
Rebornad av artisten Ulla-Britt  Danielsson rebornbabies.se
Längd: 50 cm
Vikt: 2610 g 
Född: 2011-09-15


Han är min nya favorit bland mina reborns ,så himla verkligt gjort  man smälter när man ser honom...han vann mitt hjärta direkt :)


 



Av love2reborns - 27 oktober 2011 12:28

Hejsan och välkomna hit till min nya blogg :)

Jag bestämde att jag skulle göra en ny blogg som handlar mer om livet med och kring alla mina reborn dockor fast dem är ju mer som mina reborn barn,många tycker det är knäpp att man som vuxen har dockor och tar hand om dem som de nästan var ens barn,fast det bryr jag mig inte om eftersom jag finner glädje i dem och det hjälper mig lite att bearbeta min saknad och sorg efter att mist mitt barn i ett sent missfall pga misshandel. Nu kan jag troligtvis inte få fler barn.Detta är mitt sätt att bearbeta det som hänt även om det nu gått rätt många år sedan detta hände,har hållt detta inom mig allt för länge,först nu jag vågat  ta tag i mina känslor och tankar. Jag vill säga om ni vill läsa och följa min blogg så respektera att jag vill hålla mig anonym och jag tar inte skit från andra så har ni dumma komentarer är det inte lönt ni läser min blogg...annars är ni jätte välkomna !!!

blogga lugnt så hörs vi.....







Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards