love2reborns

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Delia har nu fått ännu en gudmor :)

Av love2reborns - 2 november 2011 02:31

hallå där ute mitt i natten...

Tänkte först berätta att min Delia äntligen fått ännu en gudmor :) Har valt att ha två gudmödrar i stället för en gudmor och en gudfar till henne, sen innan är även en annan vän Sandra hennes gudmor. Men nu är min lilla Delila lyckliga att ha fått ännu en nya gudmor.


Min nyfunna vän Elenore,tack för att du ville och känner dig hedrad och utvald


Elenore skrev en fin text till Delia på sin blogg

den kommer här:


Ett gudbarn


Att få ett litet gudbarn

är en gåva och en ära

- att man är så betrodd

att stå ett liv så nära.


Man länkas till varandra

med ett gudomligt band.

Så själsigt är man nära

fast man bara ses i bland.


Ett gudbarns liv man följer

av omtänksamma skäl.

För man fått till uppgift

att se till barnets väl.


Och även i det tysta

finns detta alltid kvar.

- att man känner något särskilt

för det gudbarn man har.


 

 
 
Ingen bild

jossan98jossan

2 november 2011 07:49

Vilken fin text :) vad heter din väns blogg? :)

love2reborns

11 november 2011 05:20

tack ja det är den :) återkommer med info om bloggen när jag pratat med henne om det.ska göra lite lämkar till andra bloggar med reborns snart.Har du själva blogg? :)

 
Ingen bild

elenore

4 november 2011 01:48

Klart det var inte svårt säga nej till att bli gudmor till henne . Hon är så guomligt söt o gullig liten reborn baby tjej lilla Delia söt som alltid :-))) kram till henne

love2reborns

11 november 2011 05:14

nä hon är min lilla söta sessa :)Ska krama henne från dig hehe :))kram

 
love2reborns

love2reborns

11 november 2011 15:39

Hejsan då ni frågat efter Elenore och hennes blogg så frågade jag henne om det men hon ville inte ge ut den just nu,kanske senare :) Pga av att folk inte varit så snälla med kommentarer m.m Så låt oss acceptera det och vara snälla mot henne, oss reborn mammor och vi som gillar reborns :)

http://love2reborns.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

jossan98jossan

11 november 2011 16:10

Nej jag har ingen blogg älskar bara att läsa reborn bloggar :D

love2reborns

11 november 2011 16:54

hehe...oki du är välkommen hit :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love2reborns - 17 juli 2012 08:56

Hejsan på er alla där ute....   Det var ett tag sen jag var här inne på gamla bloggen ska försöka uppdatera här med,under tiden kan ni besöka mig på min andra blogg,kolla under länkar.   Så jag tänkte jag bjuder på lite bilder här idag,så ska...

Av love2reborns - 21 december 2011 10:18

   

Av love2reborns - 4 december 2011 23:55


Hejsan på er alla... Jag ville bara passa på att önska er en trevliga 2:a advent nu innan det blir nu vecka :) Och även säga besök min andra blogg nytt video inlägg där med nya vagnen..kolla in det !!! Blogga lugnt så hörs vi...      ...

Av love2reborns - 26 november 2011 09:41

Hejsan på er det var ett tad sen lovar att bli mera aktiv med flera inlägg här med men så länge kolla även in min andra blogg med där jag kommer att göra lite videoinlägg med :) Ni hittar länken dit under länkar i meny till vänster,så ta en titt ...B...

Ovido - Quiz & Flashcards