love2reborns

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Även jag har blivit gudmor :)

Av love2reborns - 2 november 2011 02:53

Glömde ju säga att även jag blivit gudmor till lilla reborn baby Sarah :)
Tack så himla mycket för detta hederuppdrag !!!

Jag kommer under dagen lägga upp någon söt bild på henne och lite sånt...



Men nu ska även jag gå och sussa...zzzzzzzzz..zzz...zzzzzzzzz.... godnatt :) 


 
 
Ingen bild

jossan98jossan

3 november 2011 09:12

har din vän en blogg? :)

love2reborns

11 november 2011 05:18

Hejsan,ja hon har en blogg,men lösenords skyddad så jag måste höra med henne om jag får ge ut adressen till den,återkommer :)))

 
Ingen bild

elenore

4 november 2011 01:49

Ja o hon storm trivs med att vara ditt Gudbarn med :-))) sarah är ju så söt

love2reborns

11 november 2011 05:12

hihi tur är det :) Ja hon ät med söt din lilla Sarah som blivit med gudbarn. Är glad att du trivs med henne!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love2reborns - 17 juli 2012 08:56

Hejsan på er alla där ute....   Det var ett tag sen jag var här inne på gamla bloggen ska försöka uppdatera här med,under tiden kan ni besöka mig på min andra blogg,kolla under länkar.   Så jag tänkte jag bjuder på lite bilder här idag,så ska...

Av love2reborns - 21 december 2011 10:18

   

Av love2reborns - 4 december 2011 23:55


Hejsan på er alla... Jag ville bara passa på att önska er en trevliga 2:a advent nu innan det blir nu vecka :) Och även säga besök min andra blogg nytt video inlägg där med nya vagnen..kolla in det !!! Blogga lugnt så hörs vi...      ...

Av love2reborns - 26 november 2011 09:41

Hejsan på er det var ett tad sen lovar att bli mera aktiv med flera inlägg här med men så länge kolla även in min andra blogg med där jag kommer att göra lite videoinlägg med :) Ni hittar länken dit under länkar i meny till vänster,så ta en titt ...B...

Skapa flashcards