love2reborns

Alla inlägg den 11 november 2011

Av love2reborns - 11 november 2011 23:18

Hejsan,här kommer lite flera bilder på några av mina småttingar

i lite nya plagg som jag fyndat billigt på lite olika ställen :)

           

Av love2reborns - 11 november 2011 14:46

Hrm...sitter här och tänker på hur lycklig jag är som har mina småttingar som ger mig glädje både när man är glad och ledsen..älskar dem alla fyra även om de inte är som riktiga barn,hoppas ju på det någon dag även om chansen till det inte är så stor tyvärr...
Ja hur som så trivs jag med mig själva mera nu när jag kommit igång med bloggen igen :)
Det har ju varit så mycket jobbigt omkring mig ett tag nu,då känner man att det är väl värt att ha de små reborn liven som ger en tröst i alla väder


Jag sitter här och drömmer det hade varit skoj med en lite större flicka med i reborn familjen,får väl se vad som händer.....sen en sådan mini bebis prematur hade med varit skoj...får se vad hur och när...hihi :)



Ja det var lite allmäna tankar från mig denna fredag,ha en mysig kväll :)

Blogga lugnt där ut..... 

Av love2reborns - 11 november 2011 13:32

Hejsan på er alla hoppas ni har en mysig fredag där ute.....


Jag håller på att pröva  lite kläder på Mollie som jag köpt av en kompis,fick ett paket för några dagar sen nu har jag äntilgen haft tid att börja pröva,så Mollie fick blev först ut eftersom det mesta är i hennes storlek :)


Här kommer några av plaggen vi provat,fler bilder kommer då även på de andra småttingarna så klart :)


             



Av love2reborns - 11 november 2011 07:00

Hejsan, tänkte jag skulle bjuder er på några nya bilder på mina älskade småttingar ...

hoppas ni gillar dem :)

  

         


Av love2reborns - 11 november 2011 04:43

Är så glad fick sålt lille reborn gossen Tom så jag hade ut e på Tradera för nån vecka sen,så nu har han anlänt till sitt nya hem och sin glada nya reborn mamma Elin Hon mailade och sa att hon trivs med honom och att han är himla söt hihi det glädjer mig så :)
Fick även denna bild på honom i sina nya fina kläder han ser ut att triva bra.....



   

Av love2reborns - 11 november 2011 03:51

Här kommer en bild på mitt reborn gudbarn Sarah ...
Är tacksam för att just jag blev till frågad så klart :) Tack för det Elenore!!!


   


Av love2reborns - 11 november 2011 03:28

Hej på er alla där ute...i natten...

Jag har ej varit här på ett tag nu pga det är mycket om kring mig med nära och kära som ni kunnat läsa lite om här med. Men nu måste jag komma igång med bloggande igen ju hehe...



Jag har fått frågor om varför jag tog bort gamla bloggen och skaffade ny...

Ja det var på grund av att mycket hänt och att jag ville ha med alla nuvarande medlemmar i min fina reborn familj, Innan Hade jag bara med mina 2 första  småttingar i den gamla bloggen men det har ju till kommit flera då jag fått äran att få dessa tillök tackvare en viss kär släkting som jag är evligt tacksam för,du vet vem du är. 2011 är verkligen ett märkligt år med både glädje och sorg...
Som jag även innan bloggad om är att det kommer ske mycket förändring i min reborn familj under en tid framåt hehe faktiskt mest positiva saker som tur är,ser sådan glädje i att vara reborm mamma många förstår inte detta medan vissa är i samma sits om jag och delar denna glädje med mig.
Jag skriver här när något skett eller är på gång...avlöjar inget före...hehe...
Allt jag kan säga är  att jag längtar....
Ja annars vad har hänt sen sist...hrm...ja jag ska lägga ut foto på mitt reborn gudbarn Sarah samt även en bild på reborn gossen jag nu fått sålt lille Tom hans mamma skickade mig en bild på honom som hon tagit när han nu är i sitt nya hem,jag fick lägga ut honom här.

Ja sen kommer jag givetvis med massa nya bilder på min små reborn sötisar... Har säkert missat något från den gamla bloggen med det kommer,jag trivs i varje fall med denna nya blogg, så ni som verkligen vill följa mig och läsa mon blogg gör väl förhoppningsvis detta med ju...

Blogga lugnt så hörs vi.....  


Skapa flashcards