love2reborns

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Godmorgon...

Av love2reborns - 12 november 2011 09:31

Godmorgon på er...
Idag ska jag  göra massor ska fira pappa en dag för tidigt hehe men han blir nog glad ändån skulle jag tror :)
Men det blir först i eftermiddag nån gång...
Sen ska jag fixa lite med småttingarna som jag ej hann igår,få i ording dears lilla bo hehe håller på att fixa en liten nursery hörna till dem,vill få till barnkammar hörnan få det blir bra sen ska jag hämta ut Delia och Mollies nya vagn som kommit småtjejerna får dela en så har killarna Samuel och Andi den andra ihop,det blir nog bra :)
Får  se om vi hinner hem och hämta den innan 19 ikväll annars bämtar vi ut den i morgon förmiddag,passar på när man har mannen i huset hemma ju.
Sen blir det en loppis runda nu snart om någon timme måste ju ses vad som finns var några veckor sen jag var där sist och fyndade till småttingarna,alltid skoj att ta en titt ju :)
så jag återkommer i kväll med massa skoj och lite nya bilder...

Blogga lugnt så hörs vi .... 


 
 
momtoareborn

momtoareborn

12 november 2011 12:10

Jag länkar din blogg också nu ^^

http://nattstad.se/momtoareborn

love2reborns

12 november 2011 15:28

Tack,gör gör du det! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av love2reborns - 17 juli 2012 08:56

Hejsan på er alla där ute....   Det var ett tag sen jag var här inne på gamla bloggen ska försöka uppdatera här med,under tiden kan ni besöka mig på min andra blogg,kolla under länkar.   Så jag tänkte jag bjuder på lite bilder här idag,så ska...

Av love2reborns - 21 december 2011 10:18

   

Av love2reborns - 4 december 2011 23:55


Hejsan på er alla... Jag ville bara passa på att önska er en trevliga 2:a advent nu innan det blir nu vecka :) Och även säga besök min andra blogg nytt video inlägg där med nya vagnen..kolla in det !!! Blogga lugnt så hörs vi...      ...

Av love2reborns - 26 november 2011 09:41

Hejsan på er det var ett tad sen lovar att bli mera aktiv med flera inlägg här med men så länge kolla även in min andra blogg med där jag kommer att göra lite videoinlägg med :) Ni hittar länken dit under länkar i meny till vänster,så ta en titt ...B...

Skapa flashcards